vrijdag 10 februari 2012

Mal-Chih Ferre, Mixed Chihuahua


Hallo iedereen,

mag ik jullie even mijn nieuwe knusse thuis voorstellen na mijn goede verzorging bij jullie.
mijn naam is Ferre en heb bij mijn nieuwe thuis 3 hondjes die mijn vriendjes zijn,ze heten : Fredje,Furby en Jackske...
Jackske is den bompa bij mijn nieuwe thuis met zijn 14 jaartjes,dan heb je ons Fredje die voor mij een echte papa is en onze Furby is mijn speelkameraadje...
van de kindjes in huis krijg ik echte warme liefde,veel knuffels en kusjes,voor hen ben ik een echte teddybeer...
mijn baasjes zijn ook echt super,alle dagen lekker vers eten en drinken en op tijd een lekker kluif tussen mijn pootjes...heerlijk toch?!
s‘avonds als het stil is kruip ik lekker dicht tegen mijn baasjes aan,samen lekker kroelen in de zetel...
kortom ik maak het uitstekend en een betere thuis had ik me niet kunnen wensen...
met trots stel ik jullie dan ook mijn nieuwe gezinnetje voor...kijk maar eens goed naar de leuke foto’s

met heel veel dank geef ik jullie vele likjes en pootjes,

Ferre

Mvg,
Chris & Gisela

Meer foto's

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"