maandag 11 juli 2011

mixed chihuahua pups te koop


Hallo woefkesranch,

Even nog wat nieuws van mij in het nieuwe jaar!
Ik ben Frodo ,het lieve chihuahua -mix hondje dat mijn mammie bij jullie kocht vorig jaar rond deze tijd.Mijn mammie is de vepleegster,zo weten jullie waarschijnlijk nog over wie het gaat.
Ik ben heel gelukkig en doe het supergoed:Ik ben heel gezond ,kan lekker spelen in de tuin en word super verwend door mijn baasjes.
Iedereen zegt me altijd dat ik zo lief ben en zo slim en zo n knuffelbeertje.
Ik lig het liefst bij mijn baasje op de schoot maar waak ook als de beste!
Ik slaap en eet heel goed en krijg regelmatig wat warme kleedjes voor als het buiten heel koud is en dan kan ik toch buiten spelen.
Het is ondertussen heel duidelijk dat ik een kruising ben van een chi met een mopsje,want dat zie je goed aan mijn staartje en schattig snoetje,Iedereen vindt mij zo mooi en uniek.
Vandaar dat mijn mammie mij direct verkoos.
In bijlage vind je alvast enkele leuke fotootjes van mij.
Vele lieve groeten van ons alvast,
Frodo en Christine

voor meer foto's

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"