vrijdag 15 april 2011

Mixed Chihuahua Yorkshire


Hallo Marleen, hier een berichtje van Shari mijn lieve york-chihuahua mixje waar ik nog geen ogenblik spijt van heb gehad. Eerst en vooral wil ik u bedanken voor de gastvrije ontvangst ook al was ik bijna een uur te laat op de afspraak. Shari is een vrolijk en vooral een super intelligent hondje ik heb al veel hondjes gehad maar zo'n slimme nog niet ze heeft alles direkt door en leert zeer snel, ze is een bron van vreugde voor mij en haar grote zus de norwich terrier Dottie ze spelen veel samen, ik mail ineens wat foto's zodat u kunt zien hoe ze er nu uitziet,morgen gaat ze voor haar spuitje, ben benieuwd of ze ook nog dapper is boven op intellegentie. Veel groetjes en een pootje van Shari , Wijnmaalen Gaby

Meer foto's

Meer foto's en mailtjes?

Klik dan op " oudere berichten"